Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Турнір юних фізиків.
Тема: фізичний калейдоскоп
|
Конкурс-захист
науково-дослідницьких, винахідницьких та раціоналізаторських розробок
з науково-технічного напряму |
Позакласний захід
КВК з фізики «Хочемо зрозуміти природу»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, кмітливість, винахідливість, інтерес до фізики; заохочувати до читання додаткової літератури; активізувати самостійну діяльність учнів; навчити грамотно висловлювати свої думки; виховувати в учнів цілеспрямованість та впевненість у собі.
Пояснювальна записка. Основна ідея проведення КВК полягає в тому, щоб максимально залучити учнів до обговорення, підготовки та проведення самого заходу, зробити його якомога цікавим і захоплюючим, дати можливість дітям проявити не тільки свої логічні, математичні чи фізичні здібності, але і організаторські, художні, музичні і т.д. Саме тому перед проведенням КВК вчитель повинен зібрати активних учнів з обох класів, обговорити з ними тематику конкурсу, кількість і тип завдань, правила оцінювання, врахувати всі їх пропозиції і побажання. Тобто, створити умови, щоб цей захід організовували і проводили значною мірою самі учні. І тут зовсім не потрібно боятись, що можливо щось не вдасться, головне правильно скерувати діяльність учнів і контролювати досягнення основної мети. |
Сонце. Зорі. Всесвіт. (Презентації з астрономії 11 клас) |
Планети земної групи.(Презентації астрономія 11 клас) |
ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ
ПІДСТАВКА
ПІД ВІЗИТКИ
Виконав:
учень 9-а класу
Свиридюк Антон
Керівник:
Мостенець Андрій Володимирович
Луцьк 2010
|
ПІЗНАВАЛЬНО-ПОШУКОВА ГРА
«ТВОРЦІ ФІЗИКИ:ВІДОМІ Й НЕВІДОМІ»
7-8 класи
Ніщо так не сприяє загальному розвитку і формуванню дитячої свідомості, як ознайомлення з історією людських зусиль у сфері науки, відображеній в життєписі великих учених минулого і в послідовній еволюції ідей.
Поль Ланжевен
Метою гри є розвиток пізнавального інтересу учнів до вивчення фізики, засвоєння ними нової інформації, доповнення знань і розширення кругозору шляхом більш широкого ознайомлення їх із творцями фізичної науки; основними етапами історичного розвитку фізики; зокрема, із всесвітньо відомими вченими, формування в учнів почуття національного самоусвідомлення, патріотизму, гордості за співвітчизників на основі внеску українських фізиків у розвиток світової науки. |
ЗМІСТ
ВСТУП 3
- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП 4
- КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ЕТАП 7
- ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП 14
- ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП 14
5.ВИСНОВКИ 15
6.СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
|
5 Клас
Інтелектуальна гра «Хочу, знаю, вмію»
Тема: основи матеріалознавства. Технологія виготовлення виробів з фанери
та ДВП.
Мета: повторити правила техніки безпеки під час перебування в майстерні,
види та властивості фанери і ДВП, закріпити навички роботи
лобзиком;
перевірити і закріпити знання з тем «Основи матеріалознавства»,
«Технологія виготовлення виробів з фанери та ДВП;
розвивати логічне мислення, вміння працювати в колективі
виховувати працелюбність, уважність,
сприяти розвитку компетентностей: 1) продуктивної творчої
діяльності; 2)саморозвитку і самоосвіти; 3) ключові і предметні. |
Проект з фізики
«Домашні фізичні досліди»
Проект «Домашні фізичні досліди» розрахований на учнів 8 та 9 класів. Участь у проекті дозволяє учням сформувати експериментальні навички, розвинути їх креативне мислення, розширити знання, розвинути пізнавальний інтерес до вивчення фізики, сформувати навички використання різноманітних комп’ютерних програм для уявлення результатів роботи над проектом. Учні 9 класу виступають в ролі консультантів, які допомагають учням 8 класу пояснити досліджувані явища та опанувати інформаційні технології. В ході реалізації проекту учнями були підібрано відеоролики цікавих фізичних дослідів, які можна проводити самостійно в домашніх умовах, показати в класі, розглянути як фізичну задачу.
Назва освітньої установи: КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» Адреса освітньої установи: м. Луцьк, вул. Чернишевського,29
ПІБ директора освітньої установи: Леуш Іван Олександрович
Керівник проекту: Мостенець Андрій Володимирович
Посада: вчитель фізики
Опис проекту
Перелік шкільних навчальних предметів, знання з яких використовуються під час реалізації проекту:фізика, інформатика, трудове навчання.
Клас та вік учнів, які брали участь у проекті:8 клас (13-14 років), 9 клас (14-15 років). |
|
|
|