Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема. Лабораторна робота «Вимірювання маси тіл».
Мета: сформувати експериментальні навички роботи з важільними терезами; розвивати логічне мислення та вміння робити висновки із експерименту; виховувати акуратність під час проведення роботи.
Тип уроку: урок формування практичних навичок, урок дослідження.
Обладнання та наочність: лабораторні терези, комплект важків, тіло для зважування, пластилін, мензурка ( шприц ), пляшечка з корком, посудина з водою. |
Тема. Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси. Будова речовини. Атоми і молекули.
Мета: ознайомити учнів із фізичними поняттями «речовина» та «матерія», розширити та закріпити знання учнів про масу тіла та одиниці її вимірювання, сформувати поняття про молекулу та атом, вчитися встановлювати причинно наслідкові зв’язки.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. |
Тема. Взаємодія тіл. Інерція. Інертність тіл. Маса тіла.
Мета уроку: ознайомити учнів з тим, що зміна швидкості тіла, або його деформація можуть служити мірою дії на це тіло інших тіл.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Фізика 8 клас
Тема: Постійні магніти. Магнітне поле. Взаємодія магнітів.
Мета:
Навчальна: Продовжувати формувати в учнів уявлення про
магнітні явища; познайомити учнів з властивостями постійних магнітів; сформувати наукове уявлення про магнітне поле і лінії магнітного поля;
Розвивальна: Розвивати в учнів довільну увагу, мислення (уміння аналізувати, порівнювати, проводити аналогії, робити висновки), пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту).
Виховна: Формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики; виховувати культуру спілкування, вміння чітко і лаконічно висловлювати свої думки. |
Тема: Обертальний рух тіла. Період обертання.
Мiсяць - природний супутник Землі.
Мета уроку:
- навчальна: розглянути рівномірний рух тіла по колу як приклад криволінійного руху, сформувати поняття періоду та частоти обертання тіла, розглянути характер обертання Місяця навколо Землі;
- розвивальна: продовжувати формувати в учнів уміння спостерігати фізичні явища, користуватися приладами; розвивати інтелектуальні та творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, робити висновки, аналізувати;
- виховна: виховувати пізнавальний інтерес, такі якості як самостійність, працелюбність, почуття колективізму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. Урок пошук. |
Тема: Обертальний рух тіла. Період обертання.
Мiсяць - природний супутник Землі.
Мета уроку:
- навчальна: розглянути рівномірний рух тіла по колу як приклад криволінійного руху, сформувати поняття періоду та частоти обертання тіла, розглянути характер обертання Місяця навколо Землі;
- розвивальна: продовжувати формувати в учнів уміння спостерігати фізичні явища, користуватися приладами; розвивати інтелектуальні та творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, робити висновки, аналізувати;
- виховна: виховувати пізнавальний інтерес, такі якості як самостійність, працелюбність, почуття колективізму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. Урок пошук. |
Тема: Відбивання світла. Закони відбивання.
Мета уроку:
навчальна: сформувати в учнів поняття про явище відбивання світла, закони відбивання світла, формувати фізичне мислення, вміння і навики застосування даного явища;
розвивальна: розвивати в них політехнічний кругозір, вміння аргументовано пояснювати закономірності явищ природи, застосовувати теоретичні положення для пізнання дійсності, мислення, творчі здібності учнів;
виховна: виховати спостережливість, наполегливість, старанність, дисципліну праці. |
Тема. Лабораторна робота №9 ˮ Складання найпростішого оптичного приладу. Інструктаж з БЖД під час проведення лабораторних робіт ˮ.
Мета.
1. Навчальна(пізнавальна): розібратись у принципі дії камери-обскури, виготовити камеру-обскуру й одержати за її допомогою зображення світного об'єкта;
2. розвивальна: розвивати в учнів політехнічний кругозір, вміння аргументовано пояснювати закономірності явищ природи, застосовувати теоретичні положення для пізнання дійсності, мислення, творчі здібності учнів;
3. виховна: виховувати спостережливість, наполегливість, старанність, дисципліну праці. |
Тема: Світловий промінь. Прямолінійне поширення світла. Сонячне і місячне затемнення.
Мета уроку:
навчальна: сформувати поняття світловий промінь; вивчити закон прямолінійного поширення світла; пояснити причин утворення тіні, сонячних і місячних затемнень; повторити про джерела й приймачі світла; формувати фізичне мислення;
розвивальна: розвивати в них політехнічний кругозір, вміння аргументовано пояснювати закономірності явищ природи, застосовувати теоретичні положення для пізнання дійсності, мислення, творчі здібності учнів;
виховна: виховувати спостережливість, наполегливість, старанність, дисципліну праці. |
Тема: Фотометрія. Світловий потік. Сила світла. Освітленість.
Мета уроку:
навчальна: сформувати основні поняття фотометрії: Світлового потоку, сили світла, освітленості; вивчити позначення та одиниці вимірювання цих величин; формувати фізичне мислення, вміння і навички обчислювати ці величини;
розвивальна: розвивати в учнів політехнічний кругозір, застосовувати теоретичні положення для пізнання дійсності, мислення, творчі здібності учнів;
виховна: виховувати спостережливість, наполегливість, старанність, дисципліну праці. |
|
|
|