Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 85 Показано матеріалів: 71-80 |
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 » |
Відділення: фізика та астрономія
Секція: експериментальна фізики
|
Вплив різних факторів на окислювально-відновний потенціал води
Роботу виконав:
Ярощук Олег Сергійович,
учень 9 класу комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Науковий керівник: Мостенець Андрій Володимирович,
вчитель фізики комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
|
|
Відділення: фізика
Секція: експериментальна фізика
|
Ефективність використання соломи та енергетичної лози як відновлювальних джерел енергії
|
Доповідь на засідання шкільного методичного осередку вчителів–редметників естетично-трудового циклу, основ здоров’я, фізкультури та захисту Вітчизни.
Формування предметних компетентностей
В доповіді розглянуто види компетентностей в системах різних авторів. Описано основні етапи проектної діяльності на уроках трудового навчання. |
Доповідь на методоб’єднання
Робота з обдарованими учнями на уроках фізики
|
Дана методична розробка призначена для учнів, студентів і вчителів фізики і може бути використана для підготовки до різноманітних конкурсів, олімпіад, поглибленого вивчення фізики. У ній подані маловідомі факти про фізичні явища, речовини та якісні задачі з фізики. |
Деякі аспекти позакласної роботи
В статті розповідається про мету та завдання позакласної роботи, показано шляхи досягнення хорошого результату в підготовці учнів з фівзики |
Доповідь на м/о вчителів природничо-матетатичних дисциплін
Створення ситуації успіху – шлях до формування життєвих компетенцій учнів через формування ключових компетентностей |
Тема: Обертальний рух тіла. Період обертання.
Мiсяць - природний супутник Землі.
Мета уроку:
- навчальна: розглянути рівномірний рух тіла по колу як приклад криволінійного руху, сформувати поняття періоду та частоти обертання тіла, розглянути характер обертання Місяця навколо Землі;
- розвивальна: продовжувати формувати в учнів уміння спостерігати фізичні явища, користуватися приладами; розвивати інтелектуальні та творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, робити висновки, аналізувати;
- виховна: виховувати пізнавальний інтерес, такі якості як самостійність, працелюбність, почуття колективізму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. Урок пошук. |
Тема: Обертальний рух тіла. Період обертання.
Мiсяць - природний супутник Землі.
Мета уроку:
- навчальна: розглянути рівномірний рух тіла по колу як приклад криволінійного руху, сформувати поняття періоду та частоти обертання тіла, розглянути характер обертання Місяця навколо Землі;
- розвивальна: продовжувати формувати в учнів уміння спостерігати фізичні явища, користуватися приладами; розвивати інтелектуальні та творчі здібності, мислення, увагу, пам’ять, робити висновки, аналізувати;
- виховна: виховувати пізнавальний інтерес, такі якості як самостійність, працелюбність, почуття колективізму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань учнів. Урок пошук. |
Тема: Відбивання світла. Закони відбивання.
Мета уроку:
навчальна: сформувати в учнів поняття про явище відбивання світла, закони відбивання світла, формувати фізичне мислення, вміння і навики застосування даного явища;
розвивальна: розвивати в них політехнічний кругозір, вміння аргументовано пояснювати закономірності явищ природи, застосовувати теоретичні положення для пізнання дійсності, мислення, творчі здібності учнів;
виховна: виховати спостережливість, наполегливість, старанність, дисципліну праці. |
|
|
|